Garantinis prekių aptarnavimas ir prekių grąžinimas

Jei gaminys neveikia, pirkėjas gali susisiekti su mūsų garantinio aptarnavimo komanda. Prieš atgal siųsdami daiktus taisyti, klientai pirmiausia turėtų susisiekti su garantinio aptarnavimo komanda. Mes suteiksime jums detalią informaciją.

Žemiau pateikta kontaktinė informacija: El. pašto adresas: [email protected]

Jei norite siųsti daiktą atgal, kad jis būtų pataisytas, prašome laikytis tokios tvarkos:

1. prašome susisiekite su mumis el. pašto adresu [email protected] , mes jums nurodysime garantinio grąžinimo adresą;

2. užsirašykite savo užsakymo Nr. siuntimo dokumente, nes mes turime daug skirtingų skyrių ir kasdien tvarkomės su dideliu skaičiumi siuntinių. Nepamirškite užsirašyti savo užsakymo numerio, kad galėtume žinoti, kuris siuntinys yra jūsų;

3. užrašykite savo grąžinimo duomenis ir įdėkite juos į siuntinį. Turi būti nurodyta: visas vardas, detalus adresas, pašto kodas, telefono numeris;

4. padarykite keletą siuntinio nuotraukų prieš siųsdami jį atgal mums. Išsiuntę siuntinį mums, prašome mus informuoti ir pasakyti sekimo numerį.

Grąžinimo tvarka

Prašome apžiūrėti siuntinį šalia kurjerio

Mes turime KK komandą, kuri tikrina jūsų užsakytus gaminius ir įsitikina, jog jie tinkamai veikia prieš juos pakuojant ir siunčiant jums. Kartu su įprastomis kokybės užtikrinimo patikromis, visos prekės buvo patikrintos gamyklos linijoje.

Apskon standartinės grąžinimo taisyklės yra taikomos tik gaminiams, kuriuos perkate tiesiogiai iš apskon.lt. Visi grąžinimai reikalauja Prekės grąžinimo autorizacijos (RMA) numerio. Visoms problemoms galima taikyti „Kompensacija pirmiausia“ taisykles. Apskon.lt teikia 15 dienų GARANTIJĄ pakeitimui ir 24 mėnesių nemokamą garantiją.

15 dienų grąžinimo instrukcijos:

1. Apkon.lt keičia tik to paties modelio gaminius (išskyrus priedus); keitimo laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo gavimo dienos;

2. gedimas turėtų būti aiškiai patvirtintas. Jei tai užslėptas gedimas, klientai turėtų palikti savo telefono numerį mūsų parduotų gaminių tikrinimo centre, kur bus atliekamas tikrinimas. Neradus gedimo, bus išduotas pakaitalas (be jokio susidėvėjimo);

3. nekeičiama esant šiai problemai: jei tai tiesiog programinės įrangos klaida naujame modelyje, įprastai tai galima pataisyti po kito sistemos atnaujinimo;

4. nekeičiamas telefono LCD ekranas, ant kurio matyti 1–3 mirę taškai ar šviesos dėmės, garantija nesuteikiama, ir jie nekeičiami;

5. nudėvėtas ir subraižytas telefonas turėtų būti keičiamas su nuolaida. Ypač nudėvėti ir subraižyti telefonai nekeičiami;

6. nekeičiami tokie telefonai: jeigu trūksta garantijos kortelės (jei tokia buvo išduota), jei etiketė yra pažeista arba nesilaiko tvirtai dėl žmogaus kaltės (išskyrus tai, kad garantijos kortelė neišduodama pirmajam pirktam telefonui);

7. Kilus problemoms dėl kokybės (ne dėl žmogaus kaltės), ausinės, kroviklis, duomenų perdavimo laidas, baterija ir atminties kortelė, supakuoti kartu su telefonu, gali būti pakeisti per vieną mėnesį. Nemokamos dovanos negali būti keičiamos ar gauti garantiją, nebent taikomi specialūs susitarimai.

Dvejų metų garantija:

1. jei prekes kokybės problemos kyla dėl programinės įrangos ar detalių klaidos, jam taikomas nemokamas garantinis aptarnavimas. Vienerių metų garantija taikoma detalėms, o programinės įrangos atnaujinimai yra nemokami visam laikui;

2. Apskon.lt neteikia garantinio aptarnavimo prekems, kurių pažeidimai yra sukelti žmogaus: t. y. sutrenki, įskelti, prisisunkę vandens, permirkę drėgmėje, savarankiškai perkrauti ar savarankiškai išardyti mobilieji telefonai. Keitimo garantija netaikoma ir išorės dalims, tokioms kaip telefono dėklas, pažeisti ar nusikilę dažai ar kitos neilgalaikio naudojimo dalys;

3. už šias problemas reikės papildomai sumokėti: pažeista telefono etiketė, pardavimo kvitas neatitinka telefono, savarankiškai atlikti sistemos ir telefono informacijos atnaujinimai, dėl kurių pasikeitė telefono kalba arba telefono sistema tapo nepajėgi sėkmingai pasikrauti;

4. pasibaigus garantiniam laikotarpiui, Apskon.lt teikia techninės priežiūros paslaugas; apmokėti prašoma tik keičiamas telefono dalis;

5. parduotų gaminių tikrinimo centras neteiks paslaugų, jei nuspręs, kad pašalinių objektų, dulkių, dėmių ir šviesos dėmių valymas nuo ir iš panaudotos prekes yra rizikingas.

Brokuoti daiktai

Po 1-15 dienų nuo daiktų gavimo

Galite susigrąžinti 100 % gaminio kainos, su sąlyga, kad klientų aptarnavimo skyrius patvirtins, jog antriniai gaminio pardavimai dėl to nenukentės (su visu priedų rinkiniu ir tobula išvaizda).

15–730 dienų: klientas siunčia brokuotą gaminį mums į ofisą , kur bus atliekami remonto darbai, o įmonė jį pristatys atgal po remonto.

Nepatenkinami daiktai

Nepriimame nesant kokybės problemų, atsisakome grąžinti pinigus

Trūkstami daiktai (daiktai, kurie visiškai pasimetė vieni nuo kitų, arba neatitinka užsakymo)

Apskon.lt atsiųs trūkstamą daiktą klientui, kai tik patikrinsime tai.

Jei daikto nebeturėsime sandėlyje, grąžinsime visą jo vertę atitinkančią sumą.

Susidūrus su problema, klientas turėtų susisiekti su Apskon.lt klientų aptarnavimo skyriumi praėjus 15 dienų nuo išsiuntimo datos.

Draugiškas priminimas: nepamirškite išsaugoti pakuotės, jei susiduriate su „trūkstamo daikto“ problema, kadangi Apskon.lt gali jos prireikti norint išspręsti jūsų problemą.

Dėl kliento kaltės nepavykus sėkmingai atlikti kokio nors patikrinimo, Apskon.lt atsisakys spręsti tokią problemą. DOA („mirę vos atkeliavę“, arba „sugedę vos atkeliavę“) gaminiai

Galite grąžinti daiktą, kuris yra sugedęs vos jus pasiekęs (fizinė žala ar įbrėžimai) „mirusį vos atkeliavusį“ daiktą per 7 dienas po pristatymo arba 15 dienų nuo siuntimo, jei neįmanoma atsekti pristatymo datos.